Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Pletje123 schreef:sigrid1182 schreef:
onzin!
Onzin? Goodtimes staat nou niet bekend om de super makkelijke paarden die hij geeft...
sigrid1182 schreef:ik vind dat kul verhalen..zegt meer over de eigenaar of berijder die hij heeft gehad naar mijn idee.... ik geloof er niet in....
bij sommige mensen wou ik dood nog niet eens paard zijn.....waarom moet een paard alle sh-it maar accepteren die hij over zich heen krijgt.....en als hij dat niet doet , ligt t aan t karakter....
zo ken ik van elke hengst wel een rotzak..
ik heb bij mijn niet brave karaktervolle en hete merrie 2 maal goodtimes en 1 keer jazz gehad....
de goodtimes nakomelingen zijn de braafste die er zijn...met een heel leuk karakter, ze hebben humor....
en de jazz is ook een fijn paard....waarvan de eigenaar, me vroeg of ik nog meer jazz nakomelingen uit deze merrie had..
nou en dan heb ik het hier over de hengsten waar sommige mensen van zeggen dat ze rotkarakters fokken...
heb je al eens met goodtimes gefokt, pletje123?
liliputter schreef:essiesilly schreef:hahahahaha ja dat kunnen ze dan weer wel:P en ze zijn ook heel goed in de bak slepen!! ook altijd handig!
Vind ik een beetje kort door de bocht maargoed...
misterA schreef:Bij een sterk achterbeen denk ik ook niet direct aan Gribaldi. Maar slecht is het zeker niet, dan weet ik nog wel een paar andere voorbeelden.
De galop met name is niet zijn sterkste punt. De stap en de draf vererft hij wel goed.
Ik ben altijd wat terughoudend geweest wat Gribaldi betreft, hij heeft ook veel hele matige nakomelingen
gegeven..
Maar de top uit zijn eerste jaargangen is van een ongekend hoog niveau.
Ik kan niet zo gauw een hengst bedenken die ook zulke toppers heeft gegeven. Hij is vanwege zijn uitstraling en kleur op alle mogelijke merries gebruikt en dat speelt hem wel parten.
Suus86 schreef:Zambuka vind ik ook zeker interessant, moooie bloedlijn en het is wat anders als flemmingh, jazz en ferro.
Nog even de nakomelingen afwachten van het voorjaar.