Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
LDRD schreef:Lijkt me niet dat dit verder een topic over Ooseven moet gaan worden.
Somebody_ schreef:Ik ken de merrie toevallig en punten die idd imo terug zouden moeten komen zijn oa: meer lengte in de hals, meer lengte in de rug en een meer grijpend en langer voorbeen.
Echt suggesties heb ik niet, heb daar te weinig ervaring mee, vind ik. Maar wat vind je van de richting: Sandro Hit, Rubin Royal, Rubinstein, ed. Die geven over het algemeen wel redelijk wat lengte en een goed, betrouwbaar karakter.
Ze heeft niet echt een korte rug, alleen die lijkt korter doordat haar hals kort is.
Bibah schreef:Klopt het knietje zit er wel degelijk in, alleen onder het zadel, in de vrije beweging is dat pas als ze "goed warm en voorwaarts" is.
Ik zou als verbetering idd meer knieactie willen zien ...
Jan_VT schreef:Bibah schreef:Klopt het knietje zit er wel degelijk in, alleen onder het zadel, in de vrije beweging is dat pas als ze "goed warm en voorwaarts" is.
Ik zou als verbetering idd meer knieactie willen zien ...
Als dit het geval is, zou ik als fokker zijnde vertrouwen op je merrie! Merrie's hebben vaak de kwaliteiten, maar de ruiter moet ze er wel nog uitrijden.
Ken je stam zou ik zeggen... Als je gelooft dat dat erin zit, zou ik dat aandachtspunt zeker laten wegvallen.
Merrie is chique genoeg vind ik, maar persoonlijk vind ik de halslengte een aandachtspunt. Ik zie iets liever de 'kap' erop. Daar zou ik toch echt aandacht aan bieden.
Suzanne's advies van OO Seven vind ik helemaal niet gek. Ik was aan het scrollen door je topic, en bij mij kwam hij ook in gedachten.
Flemminghbloed lijkt me ook niet gek op deze merrie...

Bibah schreef:Blue Hors Don Romantic ... kan ik nog ergens meer info vinden over afstammelingen en dergelijke?
. LDRD schreef:Bibah schreef:Blue Hors Don Romantic ... kan ik nog ergens meer info vinden over afstammelingen en dergelijke?
Zie mijn profiel.
De bruine met de bles is een DR. Beste en fijnste paard dat ik heb, die is voor geen geld te koop.
Tip: maak alleen goede afspraken over de verzendkosten.

LDRD schreef:Zie mijn profiel.
De bruine met de bles is een DR. Beste en fijnste paard dat ik heb, die is voor geen geld te koop.
Suzanne F. schreef:LDRD schreef:Zie mijn profiel.
Heel gaaf dier zeg! Echt mooi paard, helaas geen merrie zag ik?

Bibah schreef:Welke, bovenaan helemaal??
Is er niet ergens info over deze hengst in het NLD te vinden?
Afstammelingenrapport en dergelijke?
Suzanne F. schreef:LDRD schreef:Zie mijn profiel.
Heel gaaf dier zeg! Echt mooi paard, helaas geen merrie zag ik?
.
. Bibah schreef:Blue Hors Don Romantic ... kan ik nog ergens meer info vinden over afstammelingen en dergelijke?
Bibah schreef:Bibah schreef:
Welke, bovenaan helemaal??
Is er niet ergens info over deze hengst in het NLD te vinden?
Afstammelingenrapport en dergelijke?
.
Zie mijn profiel..