Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
bambam99 schreef:Hij is gekeurd in Hannover, SBS en Westfalen. Veulens worden ook opgenomen bij BWP, KWPN en NRPS. Kunnen ze dat dan terugdraaien? Wel waard om wat telefoontjes en emails aan te weiden...
krackertje schreef:bambam99 schreef:Hij is gekeurd in Hannover, SBS en Westfalen. Veulens worden ook opgenomen bij BWP, KWPN en NRPS. Kunnen ze dat dan terugdraaien? Wel waard om wat telefoontjes en emails aan te weiden...
Dat was ook mijn uitgangspunt maar ik kreeg een tip binnen en ben verder gaan kijken, ik heb begrepen dat hij niet meer onder die andere stamboeken valt, jammer maar blijkbaar ligt het wel zo.
s0173957 schreef:Ik heb Alabastro gezien als 4jarige op een hengstenshow en da was gewoonweg zielig. Het was precies een strijkplank hoe die door de piste ging.
Later bij de 5 en 6jarigen heb ik hem bijna elke proef zien lopen (onder Nick Van Laer) en was ik er van geschrokken wat voor progressie hij gemaakt had, maar er moest toch hard aan gewerkt worden (wel een prachtige verruiming in de draf). Maar het is en blijft een pony è... hij is klein en lijkt echt meer op een pony als op een paard...
krackertje schreef:ceasario, wie zegt dat ik het veulen willen onderbrengen bij die "club"?
Er zijn verschillende stamboeken, SBS is naar mijn weten dan niet echt het interessantse stamboek, ik dacht eerder aan 1 van de Duitse stamboeken zoals Oldenburg etc.
Jan_VT schreef:Los van zijn bouw, heeft hij echt ook wel niet zo'n fijn karakter als velen hier opperen.
Ik heb de hengst ook op vele kleine wedstrijden gezien, tussen veel paarden,...
Nick Van Laer, en jullie ken hem misschien niet zo goed, zit op deze hengst niet zomaar op hoor.
Ik kan s017.... best volgen.
Weet je wat ik altijd moet denken bij die hengst: 'Van voor een generaal, vanachter een soldaat!"
Het verhaal van Rhea vind ik (de eigenaar kennende), een zeer vreemd verhaal.
Rhea schreef:Ik vind het erg vreemd dat er aan mijn verhaal getwijfeld wordt. Het is nl. zo na te gaan. Daarnaast zou ik er geen belang bij hebben hier onwaarheden te plaatsten. Hoeveel van jullie hebben één of meerdere malen met de hengst gedekt? Volgens mij ben ik de enige....
ceasario schreef:s0173957 schreef:Maar het is en blijft een pony è... hij is klein en lijkt echt meer op een pony als op een paard...
Als ik in jouw prifiel kijk zie ook ook nogal pony's