Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sarabande schreef:Ras missen de meeste op het filmpje ook, maar ook weinig ruimte en soepelheid in de beweging.
Nu zitten er combinaties bij waar ik bij denk hoe kom je erop, hengstenhouders zouden met die eerste jaargang wat zorgvuldiger moeten zijn. Zij ze misschien wat dekkingen kwijt, maar dit beeld verdwijnt niet snel.
Tenminste wel een pluspunt dat de jouwe nog kan bewegen
Was hij nog zwaarder dan de Ferro???
sarabande schreef:Hmm Dat is toch een verschil, ik denk dat Saar Vivaldi niet echt kan hebben, die zou ook niet iets toevoegen wat ze zelf niet al heeft.
Het blijft moeilijk.
Want ik schakel zo wel een hengst uit op wat ik intussen van hem weet en zou dan voor een hengst kiezen waar ik niets van weet, dat is toch merkwaardig eigenlijk.
sarabande schreef:O is dat zo, nee ik heb de IDS nog niet die komt altijd wat later, ik ben benieuwd
Amazing Star is zelf een imponerende verschijning, ik was met de PAVO best onder de indruk van hem
Zijn lijn via de vaders bestaat uit 4 stempelende hengsten in de dressuur, Flemmingh, Ferro, Donnerhall en Roemer.
Zijn afstammelingen werden door aanwezigen beschreven als "gewoon", als dat zwaar of iets ouderwets is zou Saar dat juist wel kunnen hebben
Ik wil alleen wat meer info over de merrielijn, staat dat in IDS???
Diane65 schreef:Misschien kun je Joop bellen? Die had hem vorig jaar beschikbaar. Misschien dat hij iets kan vertellen over nakomelingen in Zweden? Ik heb voor mijn merrie Dayano gebruikt, is kleinzoon van Donnerhall. Die nakomelingen die ik tot nu toe heb gezien (is een topic over hier op Bokt) vallen me niet tegen. Ook in combinatie met volbloed levert het een mooi plaatje op. Ik zou daarom zelf niet zo bang zijn om Connaisseur te pakken (ggk Hannoveraan), gezien de bloederigheid van beweging en uitstraling van je merrie.