Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
, jammer genoeg ben ik helemaal groen in deze wereld en hebben de heer nijhof en de heer van olst niet meer van zich laten horen. Erg spijtig, maar zodra ze wisten van elkaar dat ik contact met hen had opgenomen was het contact over.. 
Pliensdream schreef:@ anneliesdj
Ja ik ga wel met mijn moeder erheen, maar die heeft er niet echt verstand van![]()
Misschien dat ik aan mijn buurman ga vragen of hij mee gaat, maar die heeft alleen verstand van
de dressuur .. :p
Ga jij ook?
ben wel benieuwd naar de nafok ervan!
Chiaraa schreef:Ik vind het heel leuk dat ik dit topic ben tegen gekomen!
Wij zijn momenteel ook op zoek naar een dekhengst en onze merrie lijkt ontzettend op die van jou!
Even naar de afstamming gekeken en ja hoor, in allebei zit Lucky Boy xx
Ook wij neigen naar Tygo, alleen ze zeggen dat hij veel in het parcours bokt?
Weten mensen hier meer van?
Marijkeeee schreef:Chiaraa schreef:Ik vind het heel leuk dat ik dit topic ben tegen gekomen!
Wij zijn momenteel ook op zoek naar een dekhengst en onze merrie lijkt ontzettend op die van jou!
Even naar de afstamming gekeken en ja hoor, in allebei zit Lucky Boy xx
Ook wij neigen naar Tygo, alleen ze zeggen dat hij veel in het parcours bokt?
Weten mensen hier meer van?
valt wel mee.. hij is wel wat speels maar hij bokt niet zo als Opion in het parcour doet... Minnie bokjes doe ie wel
Wat mij bij Tygo opviel als wij hem tegen kwamen op concours is dat hij op het voorterrein rustig is, maar zodra hij in het parcour komt hij wat heet word..
Eveneens als een nakomeling van Padinus.
We waren ook nog achter deze 2 hengsten aangegaan