Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Cerize schreef:Grappig, was me net aan het verdiepen in Westenwind. Ga in ieder geval naar de hengstenshow van Lauw van Vliet om hem in het echt te bekijken. Ik ben altijd weg geweest van Flemmingh, alleen heb ik ooit gehoord dat hij lange en weke ruggen geeft. Dat weke is niet erg, mijn merrie heeft een sterke bovenlijn, maar veel langer moet het allemaal niet worden.
Op de site van Lauw van Vliet staat het volgende:
Westenwind kan een goed karakter, houding en schoudervrijheid toevoegen. Westenwind lijkt een goede combinatie te kunnen vormen met merries van Jazz en Ferro.
Waarom de merries van Jazz en Ferro??? Bedoelen ze bloederige merries of moeten de merries van huis uit spectaculair bewegen???
nils schreef:dat westenwind braaf is geloof ik meteen maar waarom keek hij zo zuur in den bosch!?

nils schreef:dat snap ik, maar hij keek in den bosch echt heel zuur (lees oren constant in zn nek) bedoel er niks mee maar vroeg het me af...
nils schreef:dat snap ik, maar hij keek in den bosch echt heel zuur (lees oren constant in zn nek) bedoel er niks mee maar vroeg het me af...