En Mantovani ?

http://www.allbreedpedigree.com/mantovani2
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
bambam99 schreef:en wie weet breekt ie toch nog door.
LJB schreef:Mantovani blijf ik een mooie hengst vinden, maar...
nu ben ik benieuwd wat jullie hier van vinden? Past het of niet?
Sammie schreef:Doe mij maar Mantovani dan (puur qua uiterlijk dan als ik tussen deze 2 moet kiezen) Mantovani was aangewezen bij het kwpn verrichtingsonderzoek, zelf L spr en ZZl dr. Ggk in Denemarken en bij een Duitsstamboek. Een broer van Voltaire is bij het Sahn ggk en (Inter)nationaal springpaard. Andere broer van Voltaire (m spr) is bij het kwpn ggk en in 2000 op wacht gezet. Hij was 4 jaar daarvoor al naar het buiteland gegaan. Deze zijn allemaal rond de 1.70, maar Brieka heeft ook 3 veulens van Juventus (v. dublin (ulft x sulana)) en deze varieren van 1.70 t/m 1.58 (3 jaar). Dit kan ook met terugfokken op de moederlijn te maken hebben, maar blijft dan wel iets om rekening mee te houden.
Mantovani heeft in Denemarken een ggk zoon.
amaze schreef:Eh ;tja ,deze kennen ''we'' wel he !![]()
Ik kan toch niet adhv een plaatje zeggen dat een hengst past ..!( al heeft hij exterieurmatig nog zoveel fenotypische overeenkomsten met mijn merrie .)
Ik wil zowiezo weten wat een hengst doorgeeft aan zijn nakomelingen . Dat vind ik nu juist het lastige van de duitse hengsten.