Roelove schreef:Chin Chin is (was) inderdaad een prachtige hengst. Dekgeld is wel heel duur en soms hebben ze een iets (te)krom achterbeen en mochten ze soms wat langelijnder. Mocht je merrie dat kunnen compenseren dan zou het natuurlijk een mooie combinatie zijn en ook een veulen zijn die je zeker kwijt kan! Ik ben erg benieuwd welke hengst je op je merrie gaat doen....
De merrie is zeker langgelijnd en heeft een redelijk correkt gesteld achterbeen.
Ze is alleen behoorlijk week gekoot en ik weet niet hoe dat met de jonge Chin chins gesteld is.
Het dekgeld is inderdaad niet vd poes dat ben ik zeker met je eens alleen heb ik afgelopen voorjaar in deze merrie geinvesteerd

Mijn idee is om met bewezen hengsten te fokken om in de toekomst er echt wat goeds uit te halen.
Als ze wat jonger was geweest zou ik wel met jongere hengsten fokken ,maar zoals het nu staat is ze, als het eerste veulen wat bij mij is geboren en drie jaar is ,al 18 jaar en moet ik nog maar afwachten wat het is.
Er vanuit gaande dat er een aantal hengstveulens bij zal zitten schiet het toch al op ,wat betreft leeftijd met haar.
Maargoed ,we zijn natuurlijk niet afhankelijk van Chin chin wat dat betreft maar ik zou zelf graag een jonge merrie hebben van deze hengst uit deze merrie.