Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cayenne schreef:Het eerste wat bij mij ook op kwam was Rubin Cortes, maar heel erg jammer dat je geen Rubinstein bloed wilt
filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=M8mWw5JV_w0
Sjoert schreef:Ik heb zijn vader gezien op een hengstenshow. Groot kan hij heel spectaculair lopen, maar wanneer het echter verzamelwerk moet beginnen kreeg hij het heel erg moeilijk.
Sjoert schreef:Rubin Cortes tilt zijn achterbenen zo hoog op dat hij zn buik bijna raakt. Misschien goed voor merries met wat minder beweging. De vraag is of Rubin Cortes het hogere werk aan kan..
(aldus eurodressage.com)
Ik heb zijn vader gezien op een hengstenshow. Groot kan hij heel spectaculair lopen, maar wanneer het echter verzamelwerk moet beginnen kreeg hij het heel erg moeilijk.
Cayenne schreef:Men denkt aan Weijden?![]()
Ben erg benieuwd welke hengst het gaat wordenMet deze merrie kun je alle kanten op, en ik denk dat Donnerhall bloed ook zeker niet verkeerd zou zijn
Ik ben trouwens ook enorm gecharmeerd van Winningmood
MissJ schreef:[
TS maakt een opmerking over het karakter van de merrie, ze wil per se een nuchtere, rustige hengst. Dan zou Uptown nou niet bepaald mijn keuze zijn.
youngster schreef:Ik heb net iemand in duitsland gebeld en die kwam met desperados.
Fidermark waren ze daar niet gek van vanwege het karakter en het korte voorbeen wat hij wel wil doorfokken. Hij vergeleek het met het Sandro hit bloed.
youngster schreef:Noon kan idd ook heeel goed groot gaan!
Pipo schreef:Als je graag duur wil, dan zou Weyden zeker niet misstaan op deze merrie in mijn ogen.
Aimee schreef:Past anders prima in het genoemde budget.... zo duur is ie niet