Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
karijn schreef:TS stelde nadrukkelijk dat er niet zal worden afgeweken van de 2 mogelijkheden die ze nu voor ogen hebben. Laten we daar gewoon even vanuit gaan: Voor behoud van de bouw van je merrie zou ik geneigd zijn om ook voor Sandro Hit te gaan. Ik denk namelijk dat als je voor Florencio kiest, je misschien gaat inboeten op de rug/achterhand. Florencio past namelijk in mijn ogen het best op een massale merrie die wat verfijning kan gebruiken en ik zou jouw merrie niet verder verfijnen. Ik vind, afgaande van deze ene foto, je merrie zeer sprekend!

Think schreef:'wie de bal kaatst kan hem een keer ......'
Think schreef:Succes met je florencio of sandro hit. We zullen zien over 3 jr.

Sjoert schreef:ok, jongens. Sorry hoor. Een poging tot humor wordt ook al niet meer gewaardeerd.
volgens mij werd er toch duidelijk gezegd dat het genoeg was? Hoe oud ben je zeg?
youngster schreef:petraaken schreef:Huh ik dacht dat Sandro Hit juist bekend staat om zijn zachtaardiger karakter?
Ik hoorde in duitsland juist weer andere verhalen
!!!!
TICKELS schreef:
Als je op het Bundeschampionat geweest was had je heel wat Sandro Hit's kunnen zien. Lopen is goed, maar het karakter!!!!
Dat erft de hengst duidelijk door. Dr. Ulf Muller rijd de hengst als enige enkele maanden per jaar om te showen tijdens diverse hengstenshows. Niemand anders kan dat want het dier is niet te rijden en gevaarlijk. Dat is ook de reden dat het dier niet verder in de sport wordt uitgebracht.
Hij verdiend genoeg: naar de verhalen die ik op Warendorf gehoord heb, ruim 600 dekkingen per jaar a 2.500 euro
Mijn keuze is dus Florencio, en dan doel ik alleen al op het goede meewerkende karakter!
De rest is al verteld...
hananya schreef:Hallo mensen!
Gaan jullie nu klakkeloos af op de mening van één persoon??? En dan ook nog een persoon Florencio kiest enkel en alleen om zijn karakter? Ondanks dat deze voor geen meter past op deze merrie?![]()
Er is in alle gevallen nog altijd een merrie in het spel en dan heb ik het nog niet eens over de opvoeding...![]()
Daarnaast heb ik Sandro Hit ook al meerdere keren live zien lopen en wat TICKELS allemaal zegt valt reuze mee... Zo mal doet hij helemaal niet.
En vraag CGJ maar. Die heeft hem laatst getraind zien worden en hij kon zo een PSG proefje meelopen voor 70%.
Als jullie de bankrekening en de merrie hebben om bij deze hengst te dekken, zou ik dat absoluut niet laten omdat zijn (eigen) karakter wat minder is. Volgens mij kun je dan zo'n 50% van de hengststapel afschrijven....