[E][KWPN-Gelders type] prijsschatting

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

devine

Re: [E][KWPN-Gelders type] prijsschatting

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 17:23

Nee dat vindt ik ook niet maar je moet ergens beginnen... Bloos

co2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 18:31

Ik ben zelf niet zo thuis in de Gelderse paarden maar ik weet wel dat gelderse paarden van de hengst Ahoy erg gewild zijn. Dit met name omdat ze zowel onder het zadel als voor de kar goed presteren en 9 van de 10 hebben een gouden karakter.
Daarnaast zijn de nakomelingen die de mooie kleur en aftekeningen van hun vader geërfd hebben nog eens extra gewild voor de kar.

M2 startgerechtigheid is is M1 geklasseerd. Kan het paard zo uitgebracht worden in de M2 of moeten die extra dingen nog aangeleerd worden? En wordt het paard nog steeds uitgebracht of is dit inmiddels al weer een tijdje geleden?

Als het verder een mooi type Gelder is, en een fijn karakter denk ik dat €2500 een nette prijs zal zijn (dit ivm zijn leeftijd en het is een ruin). Jammer dat je geen foto hebt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-06 09:00

Beleerde gelderse paarden die braaf zijn voor de kar en onder het zadel zijn schaars en komen bovendien weinig te koop, dit is ook nog eens een zwartbles als ik het goed begreep, dikke kans dat de eigenaar hem niet kwijt wil voor 3000 euro.

rappyjacky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-06 09:23

Heb net de eigenaar gesproken en hij wil het paard niet verkopen. Het is een populair paard bij zijn klanten en bovendien het lievelingspaard van zijn vrouw. Zij rijdt er dan ook best vaak op.

Mocht iemand een leuk paard tegenkomen dat wel te koop staat pb dan maar. Ik ben nu al te lang paardloos Huilen

rappyjacky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-06 09:24

Topic kan op slot

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-06 10:54

Ik zet het op slot. Ik heb dit topic niet eerder gezien anders was het al eerder op slot gegaan. Dit soort topics zijn namelijk niet toegestaan op EHK.