Je gaat met ooseven ook duidelijk de dressuurkant op. En je blijft luxe. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Je gaat met ooseven ook duidelijk de dressuurkant op. En je blijft luxe.
Citaat:Osmium en rousseau
De een zegt Sandro Hit, de ander Gribaldi en zo komen er nog heel wat namen voorbij. Als ik de ts was, zou ik op deze manier niet kunnen kiezen
devine schreef:Zal je profiel eens bekijken![]()
Vindt het gewoon zeer moeilijk...
appelbolfan schreef:Jullie maken het haar wel moeilijk hoorDe een zegt Sandro Hit, de ander Gribaldi en zo komen er nog heel wat namen voorbij. Als ik de ts was, zou ik op deze manier niet kunnen kiezen
breunis schreef:Wij hebben een Balzflug merrie laten dekken door Kasparow.
Hier is deze zomer een erg mooi veulen uitgekomen.Onze merrie is nogal heet en spooky.Kasparow heeft een super karakter en is relaxed.
Het veulen lijkt dat van zijn vader overgenomen te hebben,hij heeft een fijn karakter,goede gangen en ziet er ook prachtig uit.
Bovendien is kasparow een zeer veelzijdige hengst,dressuur,springen en SGW.Er is een website www.kasparow.com
Succes met je keuze.
Desire schreef:Onze Balzflug heeft een hele stoere ruin van Biotop gebracht die op zijn 6e het ZZ-Licht binnenliep, daarnaast nog een Lancet met gruwelijk goede beweging, maar die is pas sinds 4 maanden onder het zadel, daarvoor heeft ze (de Lancet dus) 3 hele mooie veulens gebracht van Ooseven en Osmium en dit jaar is de Balzflug gedekt door Olivi.
Kijk eens in mijn profiel, daar staat ze zelf in en de nakomelingen en ook die van haar Lancet dochter