[H][NRPS]onweerstaanbare vader gezocht

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Rhea

Re: [H][NRPS]onweerstaanbare vader gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 11:32

Haha!

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 19:19

Sizzle: Ik bedoelde er eigenlijk mee te zeggen dat niet alle paarden lastig zijn van wie ze het zeggen vanwege de stamboom,en dat was een reactie op wat Rhea zei.

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-06 09:28

Oh, ok, snappum.
Ik vind eigenwijs en dominant ook geen bezwaar trouwens, als de werkwilligheid er maar is. Mijn paard is juist erg snel overbluft en dat vind ik een stuk lastiger rijden dan een eigenwijs snotjong.

Rhea

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 17:16

Elisa2 schreef:
Sizzle: Ik bedoelde er eigenlijk mee te zeggen dat niet alle paarden lastig zijn van wie ze het zeggen vanwege de stamboom,en dat was een reactie op wat Rhea zei.

Rhea heeft niks over karakters gezegd Haha!

Knipoog

Marsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 21:36

Misschien zijn idd Rubiquil, Reflexion, Citango wel een optie, of Disconto?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 21:43

Als je van ferro houd,waarom dan niet Paddox?
Hij geeft een mooi voorbeen .Teminste bij mijn Twenter.Bovendien is ze zeer inteligent, werkwillig en vriendelijk.

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-06 12:49

Ik heb gedacht over Paddox of Osmium, maar het wordt mij sterk door veel mensen afgeraden omdat mijn merrie niet bloedig genoeg is en al een kort-achtig voorbeen heeft. Paddox staat nou niet bepaald hoog op zijn benen. Ik kreeg vorige week nog Webster (krack x pion als ik het goed heb) aangedragen maar die dekt pas sinds dit jaar dus dat vind ik wel weer een risico.

Rhea

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 09:39

Alabastro vind je niet passen?

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-06 10:58

Jawel, heb er al overgedacht stal Smeets te bellen of ik 'm eens kan zien. Ik zag foto's van hem op een franse site toen hij nog heel jong was en daar heeft hij al zoveel balans dat ik daar best onder de indruk van was. Ik denk dat zijn rug zijn zwakke punt is, maar dat kan mijn merrie wel compenseren.

Greentea01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-06 22:29

Je kan ook denken aan Playboy. Hij heeft in ieder geval zeker voldoende hals en een goed voor-en achterbeen gebruikt. Ferro bloed zit er ook ergens achter (opa)

terorita

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-06 22:37

misschien Fidelio(sam)

Ferro x Porter
Afbeelding
Afbeelding

ik vindt het een geweldig dier

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 06:47

Laatst bijgewerkt door gomir op 28-09-06 23:36, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: foto's uit quote verwijderd

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-06 13:01

Kijk en hier zien we dus ook duidelijk smaak verschillen. Ik heb fidelio gezien op de NRPS keuring waar hij naar mijn mening onterecht 1e werd in de rubriek bestgaand. Ik vond het met losrijden een matig bewegend paard dat op een harde hand gereden werd. In de ring liep hij opgeprikt in een zweefdraf waar naar alle waarschijnlijkheid met de beste wil van de wereld geen lengtebuiging uit te persen viel. Voor was het allemaal heel overdereven omhoog enzo en achter was ie onrelmatig en traag. Vond er dus echt niets aan. Mooi paard voor op een plaatje, dus grote kans dat de Amerikanen hem wel leuk vinden. Sorry als ik nu iemand hier mee voor het hoofd stoot.
En Ferro x Uniform zou wel eens kunnen staan voor lastpak maar dat is niet mijn eerste zorg, ik onderschat de invloed van de Merrie in de opvoeding ook niet en die is zo vreselijk braaf dat je elke kleuter er mee weg kunt sturen.

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-06 13:16

Ik ga eens een uitgebreide lijst maken met alle voorstellen van iedereen en gewoon langzaam wegstrepen, dan moet er uiteindelijk 1 overblijven. Een stalgenoot van mij heft een merrie die bijna het spiegelbeeld is aan de mijne afgezien dat de mijne beter draaft en die van haar beter stapt. Zij zoekt ook een henst en had (ook) San remo advies gekregen. Ik deel met haar nu ook jullie meningen.

terorita

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 16:14

Sizzle schreef:
Kijk en hier zien we dus ook duidelijk smaak verschillen. Ik heb fidelio gezien op de NRPS keuring waar hij naar mijn mening onterecht 1e werd in de rubriek bestgaand. Ik vond het met losrijden een matig bewegend paard dat op een harde hand gereden werd. In de ring liep hij opgeprikt in een zweefdraf waar naar alle waarschijnlijkheid met de beste wil van de wereld geen lengtebuiging uit te persen viel. Voor was het allemaal heel overdereven omhoog enzo en achter was ie onrelmatig en traag. Vond er dus echt niets aan. Mooi paard voor op een plaatje, dus grote kans dat de Amerikanen hem wel leuk vinden. Sorry als ik nu iemand hier mee voor het hoofd stoot.
En Ferro x Uniform zou wel eens kunnen staan voor lastpak maar dat is niet mijn eerste zorg, ik onderschat de invloed van de Merrie in de opvoeding ook niet en die is zo vreselijk braaf dat je elke kleuter er mee weg kunt sturen.

hier kan ik je geen ongelijk in geven,
hij liep daar niet zoals ik hem vaker heb gezien.
hij loopt nu ZZlicht met engie en boekt wel degelijk vooruitgang
maar het is en blijft niet iedreen zijn smaak

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-06 16:40

Sizzle schreef:
Misschien is dit heel dom maar zou iets met Jet Set D in de lijn of hijzelf iets kunnen zijn? Ik weet wel dat hun hoofd en uitsraling mij altijd erg aanspreekt.

Iemand hier antwoord op? Ik kan helemaal geen vergelijkbare fokproducten vinden op internet.

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-06 13:12

Ah laat maar, dat van Jet Set D, ik heb er een paar gevonden en om een 1 of andere reden zijn bij die combinatie de hoofden haast groter dan de hals. :s