Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Benzz schreef:Gunner zou ik bij wegblijven, die doet mij altijd wat atactisch aan en die is zo vreselijk traag dat ik betwijfel of die nou kan zitten.
Elisa2 schreef:Dankje, ik dacht het al te zien dat de lendenen wat boller waren..ik zou denk ik geen Furstenball gebruiken op deze merrie maar een hengst die lengte geeft in de rug inderdaad met de daarbij behorende lossigheid en die de galop kan verbeteren. (en dat is het nadeel bij Furstenball bloed)
Ik zou Jameson wel durven gebruiken op deze merrie.

Change3x schreef:Daar kan ik me dus echt helemaal niet in vinden. DA heeft hierover ook nooit iets gezegd toen ze van top tot teen door de molen gehaald is afgelopen jaar. Het is absoluut geen perfect paard maar losse kniebanden heeft ze echt niet hoor.
Ze houdt haar lendenen partij absoluut graag vast en kan daarom ook niet anders dan als een ‘pony’ draven. Of naja, onder het zadel kan ze ook draven zoals ze los draaft, maar daarvoor heeft ze een wat meer ervaren ruiter nodig.
Ik ga de hengsten even bekijken!