Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Aimee schreef:Inleveren op achterbeen met Painted Black en Easy game? Juist niet!
PB geeft juist een motor van achter mee en vermogen tot sluiten, heb hem zelf gebruikt juist omdat hij het achterbeengebruik kan verbeteren en dat heeft hij bij het fokproduct ook gedaan.
Hermès en Millennium vind ik twee goede voorbeelden van Easy game nakomelingen met een motor achter. Denk dat je in je handjes mag knijpen als je zo een paard als Hermès kunt fokken.
Andere mogelijkheid is El Capone.
Aimee schreef:[edit] ik denk dat ik zelf voor deze merrie de Glamourdale x Davino in de gaten zou houden in Den Bosch en daar ook wel een gokje mee zou durven wagen als hij aangewezen wordtzit zo een goede moeder, moedersmoeder en interessante moedersvader achter dat ik er veel van verwacht.
janderegelaa schreef:Elisa2 schreef:Apache geeft imo ook een neerwaarts rompmodel, wel goede bewegers, van de Everdale verbaasd me ook niet.
Ferdeaux fokt over het algemeen niet bijzonder groot.
Ferdeaux heeft een stokmaat index van 107....Dat zijn kastelen....
Vulina schreef:Maar wat vind je van Fürst Jazz?
Aimee schreef:Nou, dat is geen kwestie van smaak. Ik vind het ronduit merkwaardig om hengsten die juist algemeen bekend staan om hun vermogen tot dragen en lossigheid af te doen met termen als 'achter de massa', 'weinig souplesse' en 'achter hoog blijven'. Dat is nou precies wat ze niet doen en ook niet vererven.
Maar hé, dan fok je toch lekker met Apache. Een hengst die daadwerkelijk achter hoog en achter de massa blijft