Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. soms is ze nog wat afwachtend en loopt dan iets met de rem erop. Maar iedere keer dat ik met haar bezig ben verbeterd ze zich. Steeds meer een "golvende" bovenlijn. Ze is wel wakker en als ze schrikt is ze even strak maar na 3 passen bij wijze van ook weer klaar.sunny44 schreef:@Aimee, massa hoeft inderdaad niet meer dan dat de merrie al heeft. Ik vind Total hope zeker intressant. Maar weegt het op tegen de nadelen van sperma dat een beperkt aantal dagen beschikbaar is vanuit Zweden en geen gunstige gustregeling bij een merrie waar ik nog niets van weet mbt het dragend worden... Iemand enig idee of hij nog iets dichterbij live getoond wordt?
Pandora35 schreef:Ik heb een kwpn merrie van jazz X she's first en ben op zoek naar een mooie dek hengst. Mijn merrie is zelf schofthoogte 1.73 en wil een veulen van de zelfde schofthoogte en liefst nog iets hoger. En dat te denken aan de hengst for ferrero. Hebben jullie nog andere suggesties?
. Toch weer hele andere hengsten aangepaart.
. De ampere is denk ik nog wel een beter paard dan mijn Tuschinski (betere galoppade en meer bergop gebouwd). Als die de eindstreep haalt staat hij ook erg hoog op ons lijstje. Als hij in het VO blijft gaan we zeker 1 van de laatste tussenbeoordelingen kijken.