Welke hengst voor merrie Osmium x Elegant?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Bella123

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-17 07:44

Ik vind het echt super fijn dat jullie zo met mij meedenken!

Habana heb ik zojuist even gegoogled. Als ik het onderzoeksrapport lees word ik daar blij van, zo'n soort paard zoek ik wel denk ik. Het paard zelf spreekt me niet zo heel erg aan, hij is wel mooi in model en loopt keurig, maar ik mis een beetje 'wauw'. Niet gezegd dat ik hem daarom niet zal kiezen hoor, gewoon mijn gevoel bij deze hengst, om wel even te reageren op al jullie fijne tips :D

Edit: Expression ook even gegoogeld: die vind ik wel wauw!

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-17 09:36

Jj15 schreef:
Ik ben een meelezen en geen actieve reageerder, maar met de opmerking dat jazz een fronten maker is viel ik zowat van de bank. Als jazz iets niet doet is het wel het front verbeteren. Kort diep uit de borst komende halsje, waarbij de onderkant langer is dan de bovenkant.

Wilson mist zelf ook de lossigheid, dus daar zou ik bij weg blijven.

Weleens aan habanna gedacht?

Ine van Deurzen heeft er namelijk geen verstand van. Zo'n uitspraak verzin ik niet zelf hoor.

Elitedeux

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-17 10:43

Oké misschien een beetje een hele late reactie, maar ik zocht op Osmium, aangezien ikzelf ook een Osmium heb gehad en kwam hier toen uit. Ik zou zeker geen Jazz bloed toevoegen. Ikzelf had een Osmium x Jazz, maar heel veel front had ze niet (zie foto hieronder). Daarnaast was het een heel erg sensibele merrie, die de ene proef kon winnen maar de andere proef onderaan stond door enorm veel spanning + kijkerigheid.

Ik ben wel benieuwd welke hengst je gaat kiezen :o

Afbeelding

Bella123

Re: Welke hengst voor merrie Osmium x Elegant?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-17 17:35

Mooi paard elitedeux! Ik heb voor mezelf een lijstje van zo'n 10 hengsten nu, daar wil ik me wat meer in verdiepen en dan even met het thuisfront overleggen :) Ik zal hier nog wel posten waar de keuze op is gevallen als jullie dat leuk vinden :o

Elitedeux

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 14:31

Ja leuk, ben erg benieuwd! Succes met de keuze :)