Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Kabayo schreef:Zeg nooit nooit maar er worden heel wat hengsten met ongelijke voeten goedgekeurd. Het hoeft niet direct een bokhoef te zijn, maar ziet er wel stijl uit. En er worden zelfs hengsten met atrose in de benen goedgekeurd
Salsa schreef:Oh je gaat weer iets leuks fokken met Zones. Ik was erg fan van je laatste twee fokproducten dus ik ben benieuwd.
Zelf erg gecharmeerd van Nimmerdor lijnen en Ibiza lijkt me een mooie match. Ik volg iig.
ponyparadijs schreef:Salsa schreef:Oh je gaat weer iets leuks fokken met Zones. Ik was erg fan van je laatste twee fokproducten dus ik ben benieuwd.
Zelf erg gecharmeerd van Nimmerdor lijnen en Ibiza lijkt me een mooie match. Ik volg iig.
Ik fok eigenlijk alleen maar leuke dingen met Znoes hahahaha
Het is gewoon een toffe merrie
Ken je alleen de laatste 2 fokproducten?
Salsa schreef:Je de andere twee niet gezien toen. Maar geloof je direct dat die ook goed gelukt waren. Kan niet anders met twee van zulke mooie broertjes.
Nu alleen nog een merrie fokken

ponyparadijs schreef:Kabayo schreef:Zeg nooit nooit maar er worden heel wat hengsten met ongelijke voeten goedgekeurd. Het hoeft niet direct een bokhoef te zijn, maar ziet er wel stijl uit. En er worden zelfs hengsten met atrose in de benen goedgekeurd
Zo als ik al zei heb ik een andere foto gezien waar hij geen stijl voetje heeft.
En ik zeg ook zeker geen nooit maar dat ik het niet verwacht
En artrose is iets wat natuurlijk ook na goed keuring kan zijn ontstaan.
Overigens zijn de hengsten bij het NRPS röntgenologisch gekeurd zoals ook bij het KWPN wordt gedaan.
Dus ook artrose is niet iets wat ik zou verwachten bij een goed gekeurde hengst
Daarnaast ga ik natuurlijk zaterdag niet voor niets kijken
Dat voetje was al eerder opgevallen is dus ook iets wat ik zeker extra op zal letten
dat is gewoon een feit. Dus er zullen ongetwijfeld dekhengsten rond lopen van het nrps en kwpn met atrose. Kabayo schreef:Het was een tip. Röntgen worden ze idd gekeurd. Maar een paard met atrose heeft groen licht als dekhengst![]()
Iets minder aanvallend reageren is ook goed hoor. Probeer je alleen te helpen.
Vind je Glasgow niks? Doet t best goed op het moment.

verder zit ik niet zo in de springers