Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
x_tico schreef:Gelders is iets wat me ook wel trekt hoor. Wat vinden jullie van de nieuwe jaargangs hengst Imposant?
GJ9 schreef:Prachtige merrie! Ik zie ook vooral type Rousseau terug. Als het mijn merrie was had ik er een mooi Gelders veulen uit gefokt
Van de Totilas nakomelingen zou ik zeker voor Toto gaan, en niet voor de andere twee die hier genoemd worden. Vanwege het luchtzuigen niet, maar ook vanwege het type niet: smalle pootjes, ponyvoetjes, smalle lijven. In mijn ogen zonde van het mooie sterke stoere type dat jouw merrie heeft, jouw merrie is tenminste echt een paard.
x_tico schreef:Gelders is iets wat me ook wel trekt hoor. Wat vinden jullie van de nieuwe jaargangs hengst Imposant?
GJ9 schreef:Prachtige merrie! Ik zie ook vooral type Rousseau terug. Als het mijn merrie was had ik er een mooi Gelders veulen uit gefokt
Van de Totilas nakomelingen zou ik zeker voor Toto gaan, en niet voor de andere twee die hier genoemd worden. Vanwege het luchtzuigen niet, maar ook vanwege het type niet: smalle pootjes, ponyvoetjes, smalle lijven. In mijn ogen zonde van het mooie sterke stoere type dat jouw merrie heeft, jouw merrie is tenminste echt een paard.
Dees schreef:TS gaat van Apache en Tusch naar Gelders met haar smaak....
Maar kwa type en mogelijkheden en doorgaans ook bewegingsafloop zit daar wel een wereld van verschil tussen (zou daar tussen moeten zitten).
TS, wat hoop je nu echt over 4-5 jaar op stal te hebben?
Misschien is het handiger dat je eerst je fokdoel iets duidelijker voor jezelf formuleert, alvorens alle losse hengsten te overwegen.
. Tot nu toe vind ik Imposant en Toto het interessants voor nu. Maar wel 2 heel verschillende paarden..