Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sunneva schreef:Heet vind ik geen probleem, heel erg ril of te "eigenzinnig" is wat minder plezierig voor mijn gebruiksdoel![]()
Geeft up to date wel wat maat mee? Ze is echt klein namelijk en haar vader gaf bijna alleen maar kleintjes, dus een hengst die wat maat brengt is essentieel.
AM_Horses schreef:Misschien eens kijken bij nrps hengsten? De hengsten moeten 12, 5% Arabisch bloed hebben, ze moeten tijdens de verichtingsonderzoek ook springen ook al zijn ze dressuur gefokt.
ponyparadijs schreef:martichr schreef:Ik zou in jouw geval bang zijn om met Eldorado toch een wat weinig bloederig paard te krijgen.
Ik vindt de Eldorado's er behoorlijk bloederig uitzien
Waarom zou dat met deze merrie niet zo zijn dan?
Sunneva schreef:Spartacus moest ik ook naar kijken werd er in mijn omgeving gezegd. Maar ook die heeft een merrie met een correct gesteld voorbeen nodig. Kan iemand nog een keer naar de standfoto kijken en mij daar uitsluitsel over geven? Is de voorbeenstand van mijn merrie hol?
martichr schreef:Sunneva schreef:Spartacus moest ik ook naar kijken werd er in mijn omgeving gezegd. Maar ook die heeft een merrie met een correct gesteld voorbeen nodig. Kan iemand nog een keer naar de standfoto kijken en mij daar uitsluitsel over geven? Is de voorbeenstand van mijn merrie hol?
Ik vind de nakomelingen van Spartacus eigenlijk ook niet bepaald bloederig.. ken er een aantal met een ronduit lompe kop en zeer grof beenwerk etc.. als je xx zoekt zou dat mijn keuze niet zijn.
yvonnepuntnl schreef:Die vererft een zeer weke kootstand (87) en maar 100 voor stokmaat.
Daar ga je geen groter paard mee fokken!