Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Elisa2 schreef:Oke, ik wel en ik vind het een van de mooiste en complete Totilas zonen qua exterieur en type. Ik denk dat hij heel positief kan bijdragen aan de fokkerij.
Jester: luchtzuigen is niet erfelijk..een bepaalde gevoeligheid er voor kan wel erfelijk zijn. {OOseven was een luchtzuiger en veel van zijn nakomelingen deden het ook}
Rachral schreef:Elisa2 schreef:Oke, ik wel en ik vind het een van de mooiste en complete Totilas zonen qua exterieur en type. Ik denk dat hij heel positief kan bijdragen aan de fokkerij.
Jester: luchtzuigen is niet erfelijk..een bepaalde gevoeligheid er voor kan wel erfelijk zijn. {OOseven was een luchtzuiger en veel van zijn nakomelingen deden het ook}
Vader (van OOSeven) Rubinstein I stond bekend om zijn luchtzuigende nakomelingen.....dus wat is erfelijk......
Vader van Total US zuigtabletten zelf ook..... trek je conclusie.....
Elisa2 schreef:Dit is beter, op dit filmpje vind ik haar ook niet beknopt..maar het achterbeen ook niet heel geweldig {wat traag} en ze zou van mij wat elastischer mogen lopen en meer met de schoft omhoog bewegen.
Ik zou ook in eerste instantie meer bloed toe willen voegen, maar dat is wel afhankelijk van je gebruiksdoel van het veulen.
janderegelaa schreef:Elisa2 schreef:Dit is beter, op dit filmpje vind ik haar ook niet beknopt..maar het achterbeen ook niet heel geweldig {wat traag} en ze zou van mij wat elastischer mogen lopen en meer met de schoft omhoog bewegen.
Ik zou ook in eerste instantie meer bloed toe willen voegen, maar dat is wel afhankelijk van je gebruiksdoel van het veulen.
Ik weet niet waar jij dat trage achterbeen ziet.
Ik zou die merrie dekken met Henkie.
paardje2013 schreef:Nee dat klopt maar garantie heb je nooit als je fokt denkt ik. je kan alleen de kansen wat vergroten.