Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ceasario schreef:Jasha schreef:[ Mijn voorkeur gaat toch uit naar een dressuurhengst gezien ik nog veel keuze heb. Geen Jazz, Krack C of Ferro bloed, kan nog alle kanten op...
Dit jaar toch niet meer ?
odessa96 schreef:Ja vooral omdat onze merrie vrij is van bijna al het bloed (dressuurrichting dan) is er zoveel keus dat je het soms even niet meer weet.
Ja wij durfden Charmeur niet aan, terwijl ik ook genoeg lees over zeer brave nuchtere nakomelingen.
Ik ben zeer benieuwd naar de eerste veulens/rapportage van Hitmaker. Wie weet valt zijn 'karakter' mee!
Onze merrie werd ook nog gekoppeld aan Grand galaxy win (maar dan heb je dus wel jazz bloed) en daily diamond alleen heeft de laatste mij nog niet echt weten te overtuigen.
Vulina schreef:Apache?
Ferdeaux?
High Five?
Citaat:hoezo niet is toch nog vroeg genoeg?. Met zo'n koud voorjaar als dit jaar ben je blij als je niet in maart als een veulen hebt. Mei is nog altijd de beste maand voor veulens
ceasario schreef:Jasha schreef:[
De moeder heeft geen slecht achterbeen, maar zou toch een hengst willen die meer afdruk doorgeeft
Combi springbloed erop...die nieuw gekeurde van van Uytert (Holstein moederstam...krijg je ook meer knie)
Kijk die afdruk is een KWPN-probleem...nooit 9 voor stap