Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
StinoT schreef:R12312 schreef:Maar waarom zou je Havidoff graag in je lijn willen?
Goede hengst, waarom niet?
fokfanaat schreef:Er zijn een charmeur x balzflug x cadmus x hurricane en een hofrat x zhivago x ferro x cadmus x hurricane aangewezen voor het verrichtingsonderzoek, als je toch terug wilt fokken. En niet bang bent voor een gokje
R12312 schreef:Maar waarom zou je Havidoff graag in je lijn willen?
R12312 schreef:In de moederlijn goed, maar geeft nogal franse voorbenen,en daarnaast paarden die gruwelijk heet zijn in de rijderij en niet te vergeten dat hij op 6 jarige leeftijd al uit de sport is gehaald. Hij is ooit op een hengstencompetitie GP gestart en daarom staat hij als GP sport, maar dat was een nogal een te bediscusseren wedstrijdje..... Al met al een hengst die zwaar geromantiseerd is..........
Maar dan wel een hele makke, om de rust tussen de oren er ook weer wat in te fokken. Dees schreef:Hoe is het karakter van de Gribaldi x Balzflug x Amor
Dat kan niet anders dan een aandachtspuntje zijn.
Puur op basis van deze pedigree verwacht ik een heet dondertje met dunne beentjes. Ik zou er een massieve hengst bij zoeken. Misschien zelfs wel GeldersMaar dan wel een hele makke, om de rust tussen de oren er ook weer wat in te fokken.
Flevolander schreef:Ik ben nog niet heel bekend op dit forumdeel maar omdat ik TS haar merrie ken, vind ik het erg leuk om mee te denken..
Is El Capone geen goede optie voor deze merrie? Meen dat hij een goed dragend achterbeen geeft in draf en de galop kan verbeteren? Tevens geeft hij lengte meen ik ? Hoe zit hij qua afstamming?
rockey schreef:ik heb een hele fijne sezuan![]()
knappe merrie heb je bacannie!!

cjb schreef:Ik heb niet zo 123 een hengst. En als ik er al 1 moet noemen dan Winningmood.
Maar heb wel een vraag:
Mag je op zo'n merrie nog meer trakhenerbloed toevoegen?
Ik zie namelijk hengsten voorbij komen met biotop of nog meer gribaldi.
Wat is hierin verstandig?
En als ik er al 1 moet noemen dan Winningmood. Maar weet niet of die beschikbaar is.
zie beginpost.