@ Elisa2, Don Deluxe is gaaf! Schrok alleen wel dat hij nog maar 4 is en zo loopt
. Wel jammer dat hij een chip heeft ik ga even kijken of ik kan uitvinden waar... De galoppade is inderdaad haar mindere gang, ze gaat snel "konijnachtig" galopperen bij spanning. Bij ontspanning is het wel goed maar mag opwaartser, ze kan we goed zitten. Toto vind ik een hele gave complete hengst, heeft een goed moederrapport en een goed veulenrapport. Ferguson vind ik ook erg mooi en geeft denk ik iets meer rust in de beweging. Giovanni inderdaad om zijn galoppade en dat hij een erg fijn moederlijntje heeft met veel sport is ook een pre. Ik dacht van Uphill dat hij de galoppade wel verbeterde... El Capone is vooral van mijn vader, is een fijne hengst met wat minder knie en lijkt erg fijn te bewerken.@ Mystica, Heel mooi veulen! Die is zeker goed gelukt
. De Niro vind ik zelf te duur door zijn ontbrekende gustregeling, vooral omdat ik kwa drachtig worden nog niets van deze merrie weet en ze volgend jaar alweer 9 wordt.
En dat er veel totilassen wat vervelende 'tics' ontwikkelen bij (aan)spanning (staart, tong, luchtzuigen....)