xGwennn_94 schreef:ongeacht feit dat je graag kwpn wil fokken raad ik je Formidable aan. mooie hengst die veel bewegings vermogen heeft.
wat hij kan betekenen op merries:
- Bloedspreiding
- Souplesse
- Verbetering galoppade
- Maatvoering
- Meewerkend prettig karakter
wat meer informatie over hem:
INFO:
- FORMIDABLE, IS KWPN gefokt, Ferro, Jazz, Flemmingh (Krack C), Lord Leatherdale, Negro vrij!!!
- FORMIDABLE voldoet aan alle medische eisen gesteld door het KWPN, heeft een zeer goede beoordeling op de röntgenfoto's
- Hierdoor is het mogelijk nakomelingen zowel binnen net NRPS als ook binnen het KWPN stamboek te registreren!
- Spermakwaliteit is zeer goed
RAPPORT HENGSTENKEURINGS-COMMISSIE:
- FORMIDABLE is een goed ontwikkelde degelijke hengst met veel hengst uitdrukking en een goede bovenlijn.
- Het voor en achterbeen zijn goed gesteld
- De hengst heeft een mooi voorbeen
- Stap, draf en galop zijn goed
-In beweging waardeert de hengst zich op.
AFSTAMMING:
- VADER, FLORETT as, is op latere leeftijd, toen deze op GRAND PRIX, niveau uitkwam goedgekeurd bij het NRPS. Ook goedgekeurd bij het Westfalen stamboek in Duitsland. Zijn vader is de beroemde hengst Florestan.
Patrick Kittel heeft de hengst uitgebracht.
- MOEDER, JUBLIANTE, bracht de keur prefente merrie NIGRANTE voort die op haar beurt de goedgekeurde KWPN hengst Solitair bracht.
Ook bracht zij TRIVIANT, een zoon van voltaire die springt op 1.60m.
Vind het zelf niet echt een spetter als ik eerlijk ben. En zie ook liever een hengst die al nakomelingen heeft gehad, als ik dan op het karakter moet gaan fokken