Neonlight schreef:Wil je een veulen als opvolger fokken?
Om eerlijk te zeggen vind ik het doodzonde om op deze merrie een rijpaardhengst te zetten.![]()
Je merrie is gefokt uit de beste stammen van de grote maat hackney.
Zelf zou ik Eclipse Flash Dance of Bocelli bij deze merrie gebruiken en het dan dus ook bij een hackney houden.
Hier ben ik het wel mee eens. Maar ts is zo als ik het lees niet echt bekent in de hackney wereld. Dan zou ze het veulen al moeten fokken voor de verkoop. Dan zou ik indd een hackney kiezen. Maar wil ze hem zelf houden als rijpaard wat ik denk zo te lezen aan haar bericht zou ik toch een rijpaard hengst kiezen.
En als je dan toch voor een hackney zou willen gaan zou ik persoonlijk voor wentworth ebony gaan. Eclipse flash dance is op stand mooi, maar zijn beweging vind ik nou niet echt de schoonheidsprijs als je hem van de voorkant ziet dan is het net een waggel eend. Van de zijkant gaat hij wel extreem en lijkt het super maar van de voorkant ben ik er absoluut niet weg van.
Dan ga je van het ene uiterste naar het andere en hoop je maar ergens in het midden uit te komen? Nee, dat idee zou ik maar gauw laten varen. De types konden bijna niet verder uit elkaar liggen