(geen idee hoe dat er bij een champagne kleurig paard uit ziet overigens!) Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
(geen idee hoe dat er bij een champagne kleurig paard uit ziet overigens!) 

carika schreef:Ik heb weinig verstand van Arabisch bloed maar dit vond ik altijd een mooie hengst om naar te kijken:
http://holsteiner-verband.de/front_cont ... ?idart=444
BabiiVeeraa schreef:Grootste tip blijft denk ik, kijken, praten, nog eens kijken, vergelijken en vooral vragen stellen! Komend weekend is de eerste show van het seizoen in Nederland, de Tulip Cup in Ermelo. Hier zijn altijd veel fokkers maar ook liefhebbers en gebruikers aanwezig. Ga gewoon eens kijken, veel mensen zullen graag een praatje met je willen maken en je helpen of tips willen geven

YildizArabs schreef:Die stond/staat toch bij Jadem? Je kunt natuurlijk altijd afspraak maken om langs te gaan?
Is wel een schimmel hey?
Enne... Hier nog altijd welkom!Yanour gaat dit jaar zowel western als binnen Endurance starten, bewegen kán ie!

BabiiVeeraa schreef:@TS, blijft lastig he, precies wat je zegt er loopt zoveel rond en tegelijkertijd zo weinig
Ben je nog op shows en bij fokkers gaan kijken?
Ireen_ schreef:BabiiVeeraa schreef:@TS, blijft lastig he, precies wat je zegt er loopt zoveel rond en tegelijkertijd zo weinig
Ben je nog op shows en bij fokkers gaan kijken?
Wat ik het lastigste vind is dat ik het gevoel heb te moeten kiezen tussen sport of type. Sportprestaties, karakter en een goed stel benen vind ik echt het allerbelangrijkste, er is 1 hengst die zich wat betreft zijn nakomelingen (en ook zelf) in de sport enorm bewezen heeft. Als ik naar mijn verstand luister moet ik daar gewoon voor gaan, maar ik ga dan wel inleveren op type (vooral het hoofd) en dat vind ik stiekem toch wel erg jammer merk ik..
Bedankt weer iedereen voor alle reacties trouwens!
DMHorses schreef:Waarom kiezen als je het beide kunt hebben, want in mijn ogen moet elke correcte arabier in de sport kunnen lopen, probleem is dat het niet het hoofddoel is van de meeste fokkers en ze niet rijden met de hengsten maar waarom zou je niet een een Arabier die meer typisch is kunnen rijden?
Als ik nou zeker zou weten dat het 1x was zou dat het nog wel waard zijn, maar het kan ook gerust voor langere tijd of meerdere keren zijn.
staat hoog in de favorieten