Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
wasabie schreef:maai_ke schreef:Apollo misschien iets? Staat in Hardenberg en is een zoon van Samber, wel homozygoot heb ik begrepen, maar helemaal zeker ben ik niet. Hij staat bij stal Gerrits.
heb ik een zoon van![]()
[ [url=m/obTzxU.png]Afbeelding[/url] ]
janderegelaa schreef:kwita schreef:nou ik lees nog steeds dat deze wel in het type past het is maar een idee he ,ts kijkt zelf maar wat ze er mee doet!
hij is bont, geen fries of tinker , veel sport aanleg:dus wat is er mis mee?
Waaruit maak jij die sportaanleg op?
janderegelaa schreef:kwita schreef:Dan moet je de cijfers maar eens opvragen van zijn keuring stamboekopname bij zijn eigenaar dat was echt heel hoog!
(je kunt hem ook vinden op marktplaats!)
Ik ben het niet helemaal met je eens maar buiten dat is het natuurlijk geen sporttype maar zwaar warmbloed zoals de site al zegt.
Moet je wel kijken naar een pleasure gefokte hengst. Pleasure paarden zijn vaak een stuk chiquer en groter dan de kleine gespierde reining paarden. Pleasure paarden hebben vaak ook veel Engelse volbloed in zich. Als het toch niet het type is wat je zoekt dan snap ik dat ook wel hoor, maar wilde iig wel even de tip geven
kwita schreef:Wat kun jij drammen als je gelijk wilt hebben, het is aan ts wat ze met een tip doet en ik heb hem zien bewegen! en een 8.4 is bepaald geen slecht cijfer voor sportaanleg!