Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Sizzle schreef:Ik vraag me stiekem wel eens af hoe een echte robuuste springtopper zoals Cassini zou uitpakken met Gelders.
Misschien krijg je dan een nieuwe 'Patrick'.
Als je niet commercieel fokt zou ik misschien eerder naar de oudere springhensten kijken.
Als er later een talent uit rolt heb je bij het springen minder vooroordelen over papier dan bij de dressuur.
Past hier prima op. Marie heeft genoeg maat en lengte. Kan je een hele stoere Gelderse van krijgen die ook nog eens goed kan springen en een super galop heeft. 
fokfanaat schreef:Ik ben bij een wezen kijken om te kopen, dier kon je ohz totaal niet aankomen, en was nog steeds panisch om zijn eigen stal te komen. Erg angstig gevoelig en schieterig.

Het is alleen leuk als het Koss vrij is als er een interessante hengst uit komt. Maar voor de HK moet je geen tussenproduct fokken met een rijpaard. Voor een merrie maakt het niet zoveel uit misschien... Er komt toch een keer Koss bloed in.
GJ9 schreef:GJ9 schreef:Ik vind Casaron echt wel een mooie hengst. Die optie houd ik wel open. Bij de jouwe lijkt de borst wat diep uit de hals te komen, had haar moeder dat ook?
Ik bedoel natuurlijk een hals die diep uit de borst komt