M_i_R schreef:Gelderse richting binnen kwpn idd. Zie nu dat ik het veulen bij alle richtingen kwijt kan en zelfs A register zolang ik maar een goedgekeurde hengst kies? Apart maar prima. Op een keuring zal een veulen waarschijnlijk worden weggelachen bij de spring en dressuurrichting maar toch... Een veulen van o Brian kan ik dan weer alleen onderbrengen bij rp of tp maar niet bij Gelders? Ondanks de afstamming van beide ouders?
Weet jij (Natascha) hoe er op de Gelderse keuringen wordt gekeken naar veulen met een ouderdier uit de tp-lijn? Hen je nog enige kans op een goede plaatsing of ziet men dat liever niet?
Ik ga iig nog even kijken naar de andere voorgestelde opties!
Ja hoor die doen het prima op de keuringen. Vooral de Alexandro's doen het geweldig op de keuring.
Er is een bekende Tuigpaardenfokker die een aantal jaar terug is overgestapt op Gelders en zijn Tuigpaardmerries nu inzet voor de Gelderse fokkerij.
Heeft al een kampioen op de keuring gehad.
Volgens mij kan je een O'Brian ook Gelders registreren hoor.
En van Ginus weet ik het heel erg zeker.
*uche* maar goed, daarvoor zijn we toch al te laat). Mocht Chablis in 2016 ook nog beschikbaar blijken dan is dat nog altijd een optie.
), mooi dier en ook behoorlijk aan te maat, of niet?
flemmingh?!? qua springbloed en maat lijkt het me mooi. Qua karakter, twijfels. Zeker met Jazz die achter Charmeur vandaan komt. Vind het iig een erg knap dier om te zien. Ben benieuwd hoe hij het gaat doen!