Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Coloured schreef:De enige bonte bij het NRPS is Haico. Maar dat is een paard. Heb je dus niks aan. Wel een mooie hengst overigens..
Creme-dragers ook genoeg bij het NRPS maar de combie, nee die is er (nog ) niet bij het NRPS.
Laat je het weten als je iets gevonden hebt?

eerst een bonte merrie fokken met type en er daarna een met verdunning zoeken die sjiek genoeg is
hoewel leuke patronen wel welkom zijn zoals overo, splashed white, extreem sabino.
is cremello. Leuk ding en fijn karakter lifaya schreef:Athos niks? Dacht dat het een nrps of Welsh k wasis cremello. Leuk ding en fijn karakter
ik heb nog even met hem staan knuffelen ook bij de laatste NRPS hengstenshow
thanks voor het meedenken 
Zahlina schreef:Aantal jaar geleden is er volgens mij bij aurid muskee een extreme Sabino geboren, weet niet meer of het een hengst of merrie was. Ook geen idee waar hij of zij nu staat. Je zou eens kunnen informeren bij aurid.
Zelf wel een 100% arabier die ook een pinto papier heeft, maar ja dat is een ruin.
Je zou ook eens in amerika kunnen kijken, daar lopen een aantal hengsten rond die veel wit hebben en diepvries sperma hebben.
Echt extreme Sabino heeft geen vlekken, deze zijn Vaak wit geboren met de Oren in de Kleur die ze behoren te hebben.
veelal hele knappe!
maar ik vind het zelf zo'n gedoe met de verzending
en de extra kosten die er dan weer bij komen kijken. 

500,- euro dekgeld is ook nog te overzien
Nadeel is wel dat het 2,5 uur rijden is. Dus dan zal ik voor een KI gaan, iemand ervaring met het laten verzenden van zwemmers? kwaliteit en kosten etc? 

basarova schreef:
Thanks! 

ponyparadijs schreef:Kijk je bij bont ook of ze 100% bont vererven?
Of wil je gewoon een gokje op een leuk kleurtje maken?
Mag ik vragen wat voor merrie je hebt?
En waarom het voor jou belangrijk lijkt dat de hengst een bepaald kleurtje heeft?
Vandaar ook het liefst cremello bont.
rond mei verwacht ze nu een veulen van Pjotr 

goed veel Arabisch bloed en een perfecte body
en natuurlijk een fijn karakter, mooi kleurtje en een leuk papier
hij is dan wel niet bont of extreem sabino, maar dat maakt de rest wel goed 
wel heel erg bedankt voor je aanbod