daiswees schreef:ehm ik kan wel eventjes je een pb'tje sturen met de facebook van de eigenaar ? dan kan je haar een priveberichtje sturen?!
Ik heb haar een berichtje gestuurd op FB. Maar nog geen reactie, misschien kan je haar appen dat ik haar een berichtje heb gestuurd? 
Donja schreef:Wat dacht je van Peru's Scen Tao? Grote maat appaloosahengst (1.73m) met zeer goede bewegingen. Hij heeft al meerdere friese merries gedekt en de veulens zijn allemaal mooi aan de maat, hebben goede bewegingen en behouden hun barokke bouw, maar dan wat hoogbeniger!
http://www.appaloosahengsten.com/perus-scen-tao.html
Naast de foto die al naar voren is gekomen van nakomeling bij een fries... heb je nog meer voorbeelden?
Want de stippel blijft bij mij toch een gok omdat er ook friesjes uit zijn gekomen... en als ik dan toch een kruising laat gebeuren dan liever geen plain blacky
Just_Sannee schreef:Bontfire ken ik 'persoonlijk'

Onwijs lieve hengst, geeft altijd bont door. Op de laatste merriekeuring is een van zijn nakomelingen dagkampioen geworden

o wat leuk... waar staat hij in de buurt? heb je foto's van nakomelingen bij friesjes voor mij?
set_elkol schreef:Is Ismir du Tilleul niks voor je?
Ikzelf vind cremello niet zo mooi... natuurlijk gaat het niet om de kleur.. maar als ik dan toch mag kiezen... 
Wie weet wat voor kleuren er uit zou kunnen komen met een cremello als hengst??
Donja schreef:Als je de eigenaar even mailt, die heeft vast wel foto's (Scen Tao geeft zowel appaloosa's als gewoon zwarte nakomelingen bij friezen).
Vulina@bokt had vorig jaar ook een veulen van hem bij haar friese merrie, die heeft vast ook wel foto's!
PB gestuurd 
Ymor schreef:Volgens mij niet omdat een fries homozygoot zwart is.
Eelkje is wel zwart maar haar onderhuis is bruin. Ik heb haar geschoren en dan zie je ook echt bruin... ze heeft op dit moment tijgerprint 
paardjes123 schreef:Donja schreef:Wat dacht je van Peru's Scen Tao? Grote maat appaloosahengst (1.73m) met zeer goede bewegingen. Hij heeft al meerdere friese merries gedekt en de veulens zijn allemaal mooi aan de maat, hebben goede bewegingen en behouden hun barokke bouw, maar dan wat hoogbeniger!
http://www.appaloosahengsten.com/perus-scen-tao.html

Wilde ik ook voorstellen. Nog een leuke bijkomstigheid je kan gewoon papier aanvragen bij het veulen, dan bij het appaloosa stamboek. Dit is trouwens een goed gelukte kruising fries X ST
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =1&theater
die is inderdaad goed gelukt 
iet_patron schreef:hee leuk een topic over eelk!
ik denk dat eelkje en een knappe kwpner wel wat word. Als je de dressuurkant op wil is dat een logische keuze denk ik! Ruimere gangen en minder snel dat opkroppen bovenin. Daar heb je weer meer kans op met pre's enzo. Al vind ik die wit achtige (kom ff niet op de kleur

) wel heel knap
Een mooie zwarte kwpn/nrps hengst!! .... wat kost een dekking van totilas

nope zwart zou ik er dan liever niet op willen 
Dirndl schreef:Ten eerste: wat een prachtig merrie heb je! Ik vind de cremello prachtig, zou benieuwd zijn wat er uit zo'n combi komt..
Ik volg

Ik zou dan eerst willen weten hoeveel kans ik heb qua kleuren...
Ismir du Tilleul lees ik net is 1.57... ik wil wel graag wat meer maat... dus die valt al wel af..