Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
paardjes123 schreef:Ik kan mij hierop bokt een gelderse merrie herinneren die afstamde van Sir Oldenburg, was echt een plaatje. Volgens mij voldoet hij ook aan je eisen, maar ik ben geen echte kenner
http://www.team-nijhof.nl/apps/hengst_detail.php?id=51
Ik wilde ook graag meer knie actie zien maar als ik de Gelderse kant op ga met haar, dan is dat misschien niet echt noodzakelijk.
) Maar ik weet niet of Chablis überhaupt nog dekt? Ik zag dat hij voor 2013 niet beschikbaar was wegens dressuurtraining.
Erg mooie hengst en zou hem zeker wel durven te gebruiken in combinatie met deze merrie
!
En dan heb je toch weer goede kans op een vos 
)
Alle opties open houden!:o)
Heb je haar van de fokker, die ook bij jou in de buurt zit?MKuijt schreef:Cheytjuh schreef:Zoals Natasja ook al aangeeft, deze merrie zou heel goed naar Didam kunnen naar mijn idee. Mooi type en mooi bloed voor de gelderse richting ! Leuk dat de keuring al in de planning staat !
Wat leuk om te horen!!! En wat spannend, heb er helemaal zin in!

)
Chablis ligt voor mijn merrie ook in de planning voor 2014, mochten we 'geselecteerd' worden
Ze komt uit voorthuizen, brugveense weg (als ik het me goed herinner). Ik geloof niet dat het daar een officiele fokkerij was maar -wil niemand tegen het zere been stoten- ik weet het niet zeker 
Maakt het er niet makkelijker op

). Aida (alida Jane) komt bij de buren van Malestein vandaan
, van Manen. Grappig, klein wereldje he?