Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Peterina schreef:Gebeurt niet alleen met bonte paarden helaas! Ook palomino's worden op kleur gediscrimeerd in de ring.
Hoe vaak dat ik niet over de laatste 15 jaar heb gehoord: 'jammer dat het een gele is, anders was ie hoger geëindigd', 'cowboy paardjes horen hier niet thuis', enz van dat onnozel commentaar.
(hij sprong ook zeer goed)Peterina schreef:Gebeurt niet alleen met bonte paarden helaas! Ook palomino's worden op kleur gediscrimeerd in de ring.
Hoe vaak dat ik niet over de laatste 15 jaar heb gehoord: 'jammer dat het een gele is, anders was ie hoger geëindigd', 'cowboy paardjes horen hier niet thuis', enz van dat onnozel commentaar.
LiiNd_Y schreef:Apollo loopt Z dressuur
Verder denk ik dat er wel meer hengsten zijn met dressuur potentie, maar veel worden niet uitgebracht.
edit: PoehPoeh wordt volgens mij ook vrij hoog uitgebracht (minimaal z)
maar Z is de basis, dus echt een bewijs van dressuuraanleg is dat niet. Elk gezond paard met een handige ruiter kan makkelijk Z lopen. c_alsemgeest schreef:LiiNd_Y schreef:Apollo loopt Z dressuur
Verder denk ik dat er wel meer hengsten zijn met dressuur potentie, maar veel worden niet uitgebracht.
edit: PoehPoeh wordt volgens mij ook vrij hoog uitgebracht (minimaal z)
Sorry...maar Z is de basis, dus echt een bewijs van dressuuraanleg is dat niet. Elk gezond paard met een handige ruiter kan makkelijk Z lopen.
, dat kan nog komen natuurlijk, maar dan wel als ze eerst ZZ-L of ZZ-Z gaan lopen en nog binnen de 10 jaar zijn.