Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Helabitha schreef:Johnson? Weet niet heel veel van karakter van de nakomelingen, maar uit 2e hand schijnt zijn karakter beter te zijn, wel brutaal maar niet rillerig en zeker werkwillend. Ook bewezen zelf en nafok. Front, voorbeen zie ik ook terug van je lijstje. Rug en lendenen kan ik zo niet echt zien maar daar kun je met flemmingbloed op letten. Oja en maat zit ook wel goed bij johnson, volgens mij vergroot hij gemiddeld zeker een paar %.
Dorien66 schreef:Aan Damon Hill gedacht? Donnerhall x Rubinstein I x Parademarsch I.
In april goedgekeurd voor KWPN: Ook in de fokkerij lijkt deze hengst zijn stempel te drukken. Zijn nakomelingen beschikken stuk voor stuk over meewerkende karakters, veel beweging en talent voor de hogere dressuur. Damon’s Delight en Damon’s Divene zijn twee kinderen die het goed deden op het WK dressuur voor jonge paarden. Amstelvreugd’s Before Sunrise ( v. Damon Hill) werd in 2012 winnaar van de Subli Cup.
Suzanne F. schreef:Zooist schreef:De Niro sowieso niet vanwege het korte voorbeen wat hij toch wel veel door lijkt te geven.
Vergis je niet in Negro qua kort voorbeen.

Frenka schreef:Ik hou het voor deze merrie toch op Negro.
Jazz / Krack / Voice zou ik op haar niet aandurven