Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Def schreef:Hoe wil je dat het veulen eruit komt te zien? Wil je het zware van de haflinger behouden of wil je meer naar sportmodel?
Mijn pony is een kruising tussen een haflinger en de Groninger hengst Mats.
Ze is een stukje groter dan een haflinger en doet het goed in de dressuur. Zie mijn profiel.
Je zou eens bij de Groninger hengsten kunnen kijken. Ze hebben een heel goed karakter en zijn erg veelzijdig. Het zijn allang geen karrenpaarden meer, maar doen het ook goed in dressuur, springen, endurance etc.
kashmira schreef:Def schreef:Hoe wil je dat het veulen eruit komt te zien? Wil je het zware van de haflinger behouden of wil je meer naar sportmodel?
Mijn pony is een kruising tussen een haflinger en de Groninger hengst Mats.
Ze is een stukje groter dan een haflinger en doet het goed in de dressuur. Zie mijn profiel.
Je zou eens bij de Groninger hengsten kunnen kijken. Ze hebben een heel goed karakter en zijn erg veelzijdig. Het zijn allang geen karrenpaarden meer, maar doen het ook goed in dressuur, springen, endurance etc.
Wauw zeg. die van jou is echt erg mooi!!!
Mijne wordt volgende maand gedekt, helaas door een haflinger.. vorig jaar lukte het maar niet na 4 maanden.. dus ben bang dat het nu ook niet lukt, maar als ik het eerder wist had ik zeker ook zo mooie groinger erop willen doen... echt super mooi!!!
dankje! Ik ben ook erg blij met haar! Succubi schreef:Persoonlijk vind ik de Perlino welsh cob, Sublime Sponté een topper.
Alle veulens (ook gekruist met haflinger) hebben mooi beenwerk, mooie bouw, fokt groot, veelzijdig en een super karakter.
http://ysewynstud.webs.com/sublimesponte.htm
Cynthia op bokt heeft er 2 van met haar haflinger merrie
[KS-ITP] De bloemetjes zijn buiten gezet (Daisy & Fiore naar de wei)
En lotusmama, die is nu net 2 jaar geworden. (ook haflinger merrie)
memberlist.php?mode=viewprofile&u=187238

Babootje schreef:Ik heb Sublime Sponte in het "echie" wel een paar keer gezien. Vind het een imposant paard, maar ik ben niet gecharmeerd van zijn gangen. Daarentegen kan Welsh cob x Haflinger best hele leuke combinatie zijn.
FleurStyn schreef:Al eens vlug gekeken; Ik vind hem wel vrij zwak in de rug, duidelijk ook te zien in wendingen. Dan zakt hij ook echt in elkaar.
Jes schreef:Heb je al bij de hengsten van Du Bois gekeken??
Durf niet te zeggen of er een E maat bij zit, maar zijn allemaal NRPS/Duitse rijpony als ik mij niet vergis.