Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
, ze is alleen al 19 dus als het niet lukt nu dan stap ik over op een jongeren hengst of een hengst met beter sperma ..zou echt nog graag één veulen willen uit haar Umeo schreef:Niemand bedoelt het slecht hoor. Ik heb enkel nog nooit een Grand Prix paard op het hoogste niveau 'rond' zien springen
) een plank in de rug , lang voorbeen en veel vermogen en super voorzichtig dus totaal fout ..wij hebben heel veel geduld gehad met de merrie ( moest wel want ze was op die manier niet verkoopbaar ) pas op 7 jr is dat de hele andere weg ingeslagen -altijd heel voorzichtig maar niet op de klassieke manier was zelfs z met in de 40 wp ..en stilaan begon ze met heel haar lijf te springen .. in het 1.40 echt top ..toen verkocht naar Saoudi Arabia en ze springt nu zelfs 1.60 ..op een hele goede manier
..omgekeerd zal ik ook nooit een merrie in de fokkerij nemen die onvoorzichtig is ..( onder het mom van we zetten er van die supervlugge hengstjes op )