Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Elisa2 schreef:..je kan ook eens denken aan een Painted black of Davino...Gribaldi geeft ook een krachtig maar wel traag achterbeen door.
hier een fotootje. Maar dit geeft ook nog niet zo'n goed beeld. Dit is in januari, ik reed m pas net en hiervoor kreeg hij zeer beperkte training en daarbij komt dat hij wel een echte laatbloeier is. dus echt veel body heeft hij hier niet (begint steeds meer te komen) maar geeft wel een beetje beeld van de achterhand/beweging misschien? Elisa2 schreef:Van Davino's nafok is natuurlijk nog niets bekend..maar het lijkt me sterk als hij geen maat zou doorgeven..hijzelf is 1.76 en in zijn lijn hebben alle paarden een normale stokmaat.Ook moet de hengst zelf nog uitzwaren..
Jessica_R schreef:[ Afbeelding ] hier een fotootje. Maar dit geeft ook nog niet zo'n goed beeld. Dit is in januari, ik reed m pas net en hiervoor kreeg hij zeer beperkte training en daarbij komt dat hij wel een echte laatbloeier is. dus echt veel body heeft hij hier niet (begint steeds meer te komen) maar geeft wel een beetje beeld van de achterhand/beweging misschien?
Ben benieuwd naar de foto's! Pletje123 schreef:Jessica_R schreef:[ Afbeelding ] hier een fotootje. Maar dit geeft ook nog niet zo'n goed beeld. Dit is in januari, ik reed m pas net en hiervoor kreeg hij zeer beperkte training en daarbij komt dat hij wel een echte laatbloeier is. dus echt veel body heeft hij hier niet (begint steeds meer te komen) maar geeft wel een beetje beeld van de achterhand/beweging misschien?
Uit wat voor merrie komt dit dier?
Vulina: gefeliciteerd met je veulen!!Ben benieuwd naar de foto's!
niet echt een bekende merrie geloof ik!
Namelijk heel erg Gelders! Wist je dat zelf ook wel? Pletje123 schreef:Heb em even opgezocht, het is een Valdez x Junior STV x Luitenant Generaal x Goudsmid x Karolus van Wittenstein.. Dat is een heel andere pedigree dan de merrie van VulinaNamelijk heel erg Gelders! Wist je dat zelf ook wel?
maar geen 2 paarden zijn hetzelfde natuurlijk!
Als het mee zit wordt ze volgende week hengstig en gelijk gedekt