Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Hoe beweegt je merrie? De merrie heeft dan wel een sterk achterbeen nodig.NatasjavE schreef:Aaron is niet KWPN gekeurd.

Anoeska27 schreef:Ik kijk zeker niet alleen naar Jazz, maar ik heb Charmeur nu 5x "in het echt" zien lopen en hij was alle keren gewoon gruwelijk stout en afgeleid. Ze rijdt hem niet voor niets in een afgelegen binnenhal buiten het zicht van anderen los. Andretti heb ik dat tot nu toe nog niet zien doen. Ik heb zelf een Andrettiveulen en dat is een heel makkelijk en ongecompliceerd dier. Terwijl moeders dat nu ook niet bepaald is.
ezri1978 schreef:Al 5x zien lopen, een echte kenner dus......... jammer! ken dit paard persoonlijk, ook op stal, lief dier en super karakter, loopt spectaculair en ja hij is soms afgeleid, mag een hengst geen paardengedrag meer vertonen? maar goed wie ben ik, ik heb m dan ook niet al 5x zien lopen (alleen als veulen op het bedrijf binnen zien komen en uit zien groeien tot wat hij nu is :p.)
dus gepoetst is ze ook niet haha.