Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

).
ingeeusa schreef:Oke! Goed.om te weten ik heb het lord leatherdale veulen idd gezien in hengelo! Vond het een erg mooi dier maar idd wel heel luxe! Ik ga everdale dan even meer over opzoeke.! En chablis hou ik sowieso nog in me hoofd. Wil wel een veulen wat nog voldoende in het type staat. Het viel mij in hengelo gewoon op dat het veulen wat wij gefokt hadden gewoon te klassiek is voor wat ze nu willen zien.
Tijn8 schreef:Zelf heb ik uit zo'n type merrie een OO Seven (maar misschien zoek je wel een 'nieuwere hengst' dat kan ik mij voorstellen). Hij is niet heel luxe maar wel veeeeel luxer dan zijn moeder.
Het is een fijn werkwillig paard geworden dat Z2 dressuur loopt in de sport. Ik spring ermee (nooit uitgebracht maar hij springt volgens kenners goed), hij gaat mee naar het bos en loopt zo nu en dan een crosstraining. Ik heb hem gefokt om zelf mee te rijden en weet dus niet hoe het met dat Gelders type zit.