Je topic trok mijn aandacht door haar afstamming, zie mijn onderschrift

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
s0173957 schreef:Toulon besita?
Die fokt toch vooral van die grote lompe duvels?
En Numero Uno... wordt zoveel aangeraden, imo een van de modehengsten van het moment...
besita schreef:nou ja cassini I vind ik nu niet een iets fijnere en compactere hengst ..... het heeft lang heel hot geweest maar dat is nu toch een beetje voorbij
.
betadine schreef:Besita kijk naar de bouw van het paard. Casini mag dan wel klassieke afstamming hebben, zijn nafok is rijtypisch en totaal niet klassiek. Ik heb er al meerdere veulens van gezien en echt nog geen enkel klassiek model. Ik dacht trouwens niet meteen aan cassini i zelf, omdat die zo moeilijk te verkrijgen is.
Berlin vind ik bvb ook eentje om over na te denken.
VDS schreef:Ik heb net met de fokker van mij merrie gebeld.
zijn top 3;
* Cassini 1
* Toulon
* Cardento
Numero uno vind hij ook top maar hij heeft wat zijn twijfels dat we dan echt een "poppemieke" zouden fokken, een te fijn paard aangezien de mijne al enorm fijn is.
Hij zegt dat ik zeker niet groter mag fokken, maar wel met meer volume.
Wat vinden jullie ervan?
PS. Besita; ik zal direct wat foto's van mijn Corlandje hier plaatsen. Super beestje, maar daar mis ik dus wel de grote en zeker het volume ( is maar 1m62) is om te rijden wel zeker meer mijn ding aangezien ze veel compacter is..