Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.
zeker voor evt. verkoop.
haha
) ben benieuwd wat het rousseau veulen word, het is een mooie merrie
zal alleen wel een scheeerrp karakter worden denk ik
)
anders heeft het voor mij geen meerwaarde. Heb ik echt zoveel verbeterpunten
hahah
ik ben zelf hobbymatig aan het kijken naar fokkerij maar het is hier een meerjarenplan.

Xip schreef:http://cms.kwpn.nl/mediafile/0003/9055/Davino_V.O.D..pdf
Ik vind dit zelf een ontzettend mooie KWPN hengst, maar hij is pas kort geleden goedgekeurd (najaar 2011) en heeft naar mijn weten nog geen nakomelingen. Ik heb ook geen idee wat de dekvoorwaarden precies zijn, maar in het raport stond dat hij vooral de gangen kan verbeteren. Afstamming moet je even zelf naar kijken, daar heb ik echt geen verstand van.ik ben zelf hobbymatig aan het kijken naar fokkerij maar het is hier een meerjarenplan.
![]()
Succes met het vinden van een geschikte hengst! Ik blijf dit zeker volgen
Xip schreef:http://cms.kwpn.nl/mediafile/0003/9055/Davino_V.O.D..pdf
Ik vind dit zelf een ontzettend mooie KWPN hengst, maar hij is pas kort geleden goedgekeurd (najaar 2011) en heeft naar mijn weten nog geen nakomelingen. Ik heb ook geen idee wat de dekvoorwaarden precies zijn, maar in het raport stond dat hij vooral de gangen kan verbeteren. Afstamming moet je even zelf naar kijken, daar heb ik echt geen verstand van.ik ben zelf hobbymatig aan het kijken naar fokkerij maar het is hier een meerjarenplan.
![]()
Succes met het vinden van een geschikte hengst! Ik blijf dit zeker volgen
fokkertje schreef:Ampere x Hemmingway
Alleen weet ik niet via welke hengstenstation Ampere dit jaar nog ter dekking staat en hoeveel hij nu kost.
Bon Bravoure heb ik ook even in mijn hoofd gehad, maar ik ben niet zo gek op Painted Black-bloed.
Vivaldi? Alleen je hoort nog wat weinig van de nakomelingen onder zadel.
Sandreo hoor ik wel veel van, maar weer Duits bloed he?
Vind het elk jaar toch wel lastig, bij onze merrie ondanks dat ze wel vrij is van JFFFG bloed....
Chameur zou ook niet verkeerd kunnen zijn.
Beweging vererft onze merrie wel daar hoeven we niet zo op te letten. Maat, rechthoek, front en wellicht wat souplesse zijn wel verbeterpunten.
, of Krack C zelf.Xip schreef:Mag ik het topic even vervuilen met de vraag wanneer een combi van een merrie en een hengst wel 'commercieel' is?