Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
smeetjoew schreef:Moet zeggen dat ik alle hengsten in de verrichting niet zo spectaculair vind....
Maar anders zou ik idd eens naar hengstenshows gaan. Dreamboy zal vast op wat shows verschijnenAltijd handig om ze in het echt te bekijken.
sliertje schreef:smeetjoew schreef:Moet zeggen dat ik alle hengsten in de verrichting niet zo spectaculair vind....
Maar anders zou ik idd eens naar hengstenshows gaan. Dreamboy zal vast op wat shows verschijnenAltijd handig om ze in het echt te bekijken.
Ik moet zeggen dat de hengsten tijdens het verr ond. zich natuurlijk laten zien. zoals ze daar lopen, zo zijn ze.
Op hengstenshows zie je vooral een "show" natuurijk mooi als de paarden zich goed laten bewerken tot een mooi voorbeen, mooie houding e.d. maar ik zie liever de hengsten lopen zoals ze zijn, daarom is het verr ond zo fijn, je krijgt een beeld van de hengst zoals ze zijn zonder de hele trucken doos.
Persoonlijk vind ik Chippendale een hele fijne hengst wat misschien goed bij de TS's paard zou passen.
Apache misschien ook? Beide snel in de reflexen en mooie confirmatie.
nicky_rilana schreef:die is zo lief, en geeft dat karakter ook door. is ook redelijk groot wat jij wilde, en ik vindt hem zelf ook heel gaaf om te zien
lisch schreef:ja kel toch nog weer twijfels! haha ach ik heb nog even de tijd dat scheelt![]()
vrijdag eerste hengstenshow! eens kijken wat ze hebben daar![]()
maar jij toch wel? of ook weer niet?