Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
En ieder paard die zijn hals erop drukt (omdat hij iets zag
) krijgt wat een onderhals. Toch blijf je bij hem die mooie welving in de hals zien, ook als hij hem erop drukt. En hij heeft een hele mooie kop vind ik.
Had meer met de combinatie dan met de hengst te maken, voordat je je af gaat vragen waarom ik em wel aanraad, maar zelf niet gebruikt heb
MariekeA schreef:Goh, die foto's op latere leeftijd doen hem veel meer eer aan....
Misschien moet ik dan inderdaad een keer dat pokke eind naar Hofs weer rijden. Spontaan in de buurt ben ik daar namelijk nooit
Voor Negro en Vitens zijn we 3 uur met de auto heen gereden en daarna weer terug. Je moet er wat voor over hebben

NatasjavE schreef:Pletje123 schreef:Wij zijn ook nooit spontaan in de buurtVoor Negro en Vitens zijn we 3 uur met de auto heen gereden en daarna weer terug. Je moet er wat voor over hebben
Ja,....of gewoon niet in zo'n uithoek gaan wonen natuurlijk![]()
![]()
![]()

:D Go go voor Laurentz !
Ik zou zo niet echt een fokadvies kunnen geven aangezien ik Vitens te vaak heb gezien (en ik al zijn minpunten ken, haha
) en ik Laurentz niet echt een aansprekende hengst vind (sorry voor de Laurentz fans hier
). Zo heeft iedereen zijn smaak gelukkig. NatasjavE schreef:En toch was Zichem een zeer kwaliteitsvolle hengst. Dat raport komt denk ik ook door de tijdsgeest denk ik.
) eindelijk even het afstammelingenrapport doorgenomen en de voorouders bekeken.