Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Elienee schreef:Agerrits: merrie kan met gemak m2 oefeningen uitvoeren, ik heb ze gewoon nog niet officieel gestart, een dubbelvererver zou misschien wel een optie zijn. Haha, ja ze is idd een echte darnels
NatasjavE schreef:De jonge moderne Gelderse hengsten zijn heel erg mooi. Geen lompe knuppels maar luxe warmbloed paarden met een goed karakter. Wel meer massa dan de dresuurhengsten. Mijn Alexandro heeft echt een waanzinnig goed karakter.
Nog een leuk punt...het dekgeld is meestal lager dan van de dressuurhengsten.
Dees schreef:NatasjavE schreef:De jonge moderne Gelderse hengsten zijn heel erg mooi. Geen lompe knuppels maar luxe warmbloed paarden met een goed karakter. Wel meer massa dan de dresuurhengsten. Mijn Alexandro heeft echt een waanzinnig goed karakter.
Nog een leuk punt...het dekgeld is meestal lager dan van de dressuurhengsten.
De beweging is dan ook wel anders, zwaarder dan van de dressuurhengsten.
De Gelderse hengsten, ook de jonge moderne, doen wat beweging betreft echt nog niet mee met de niet-Gelderse hengsten.
Dees schreef:En niet ruim voorwaarts.
Het zijn gewoon écht anders bewegende paarden.
Wat voor de basissport (B tm Z) heus geen bezwaar hoeft te zijn, maar verwacht weinig tot geen lichtvoetigheid.