Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
stoffel schreef:Chablis viel mij in Den Bosch erg tegen, en deed een beetje klein aan, verder voert hij een flinke dosis Amor bloed, hoewel ik dat een voordeel vindt, worden velen daar niet blij van.
Uit deze moederlijn zijn al verschillende goede Koss nakomelingen gekomen, maar denk ook eens aan Wilson
MariekeA schreef:Pas maar op als je 11 maart gaat. Straks moet je in het roze met blingbling opde foto....
Ik zou om de halsvorm eerder voor Alexandro gaan dan voor Wilson bij deze merrie.
En ik denk dat Alexandro kwa karakter ook de makkelijkste van de 3 is.
stoffel schreef:Ik denk dat er bij deze merrie andere punten zijn die meer aandacht verdienen dan de halsvorm. Wanneer ik de beide moeders naast elkaar zet is denk ik Metha het betere sportpaard ten opzichte van Itilde.
Is er een bepaalde reden waarom jij denkt dat het karakter van Alexandro het makkelijkste is
vienna1987 schreef:Ik fok niet voor een veulen dat moeilijk te verkopen is door zijn karakter, dus ik zoek wel echt een koele kikker die modern aan doet, want daar ben ik het wel mee eens.