minime111 schreef:nikky15 schreef:ja dat kan ik!
komt ie:
ik heb het idee dat jouw paard wat meer achterbeen kan gebruiken. springpaarden hebben over het algemeen een goed achterbeen. daarbij redeneer ik uit de wetenschap dat wij thuis ook een 4 jarige lupicor lopen met prima achterbeen, zeer goede stap en galop. vooral de galop is belangrijk als je verder in de dressuur of springen wil komen.
tot slot is onze lupicor ongelovelijk koel in zn kop.. hij is nog hengst maar prima te hanteren tussen de merries.. een absolute pre.. en eerlijk gezegd weet ik niet of dit van de merrie af komt of van de lupicor.. maar sjah..
o, tot slot denk ik dat een beetje springbloed in de dressuur (als je daarin verder wil) niet verkeerd is.
Mmm, dit klinkt toch wel overtuigend, al is het wel zo dat ik zelf vrij wel niks weet over deze hengst. Heb jij misschien wat foto's van die 4 jarige? Dat zou ik erg fijn vinden!
Citaat:heb ik wel, stuur wel ff per pbmorgen ofzo, staat bij mn vader op de camera
Ik heb de foto's bekeken en ik moet zeggen dat het me wel aantrekt. Ik heb nu ook wat meer informatie over Lupicor opgezocht en doorgenomen en hij heeft iets aantrekkelijks. Aan de andere kant hoor ik van veel mensen dat hij niet makkelijk is, en zijn lastige karakter vaak wordt doorgegeven aan zijn kinderen, mijn paard is ook niet echt makkelijk, dus dat zou dan een probleem kunnen worden.