Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
eilander schreef:Wat vinden jullie van Cornets stern??
Cornet obolensy x Pilot.
JJCR schreef:edit: Lord chin! http://www.wimschoukens.be
besita schreef:eilander schreef:Wat vinden jullie van Cornets stern??
Cornet obolensy x Pilot.
die had ik als jong paard ook hoog maar ik heb hem nu al een paar keer zien springen en ook de uitslagen in het oog gehouden en dat valt dik tegen ..hij speelt voetbal met de balken en dat is niet de bedoeling ..en dat meisje is toch niet de minste ...is dochter van Azcaragga ( of hoe je het ook schrijft)die toen Chin Chin op de olympische spelen reed ...
Bomba schreef:Ik zat eigenlijk te denken aan Up To Date. Met hem zal je zeker meer front krijgen en ook met hem fok je terug op Cor de la Bryère. Lijkt me een erg interessante combinatie.
eilander schreef:Bomba schreef:Ik zat eigenlijk te denken aan Up To Date. Met hem zal je zeker meer front krijgen en ook met hem fok je terug op Cor de la Bryère. Lijkt me een erg interessante combinatie.
Daar heb ik idd diverse mooie paarden van gezien maar of ie ook echt springpaarden geeft?
Ik heb een wat dubbel gevoel bij die hengst.
Hij geeft idd front maar ook een lang achterbeen en dat heeft dakota eigenlijk ook behoorlijk.
Ik ben een beetje bang dat hij richting Sydney en Solitair schaart .
Die geven ook mooie paarden maar geen echte springpaarden.
Dat bedoel ik er eigenlijk mee te zeggen.
Maar misschien heb ik het wel helemaal mis hoor.
Roelove schreef:Indoctro bloed doet het altijd goed met Corland of Indorado. Is dat niet wat?
JJCR schreef:ken een paar nafok van lord chin, allemaal mooie hoge veulens met wel wat karakter. Heb er een 4j van zien springen en dat was echt niet verkeerd, veel vermogen en mooi breed geschouderd paard!