Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Tooske schreef:Ja daarom juist ik wil graag een goed sportpaard maar vooral een braaf sportpaard en hoeft niet eens zo bijzonder te bewegen vandaar dat ik juist bij de wat mindere karakters wil wegblijven.
Rhea schreef:Ik zou Tango ook niet te snel afschrijven door deze merrie. Die zal het karakter absoluut verbeteren en iets meer rust in de bewegingsvorm brengen. Dat zal Vivaldi zeker niet doen.
Santano geeft stugge nafok.
Apache fokt absoluut (tegen wat je zou verwachten) vergrotend en kan een hoop verbeteren aan het front van deze merrie maar gaat de bewegingen niet minder hectisch maken.
Undigo weet ik te weinig over om iets over te zeggen, behalve dat hij zelf niet het meeste aan front heeft.
Durf je een jonge hengst erop te zetten? Wat denk je van de net ggk Charmeur? (Florencio uit de moederlijn van Zhivago/Zuidenwind)
tanjaatjuhh schreef:Rhea schreef:Ik zou Tango ook niet te snel afschrijven door deze merrie. Die zal het karakter absoluut verbeteren en iets meer rust in de bewegingsvorm brengen. Dat zal Vivaldi zeker niet doen.
Santano geeft stugge nafok.
Apache fokt absoluut (tegen wat je zou verwachten) vergrotend en kan een hoop verbeteren aan het front van deze merrie maar gaat de bewegingen niet minder hectisch maken.
Undigo weet ik te weinig over om iets over te zeggen, behalve dat hij zelf niet het meeste aan front heeft.
Durf je een jonge hengst erop te zetten? Wat denk je van de net ggk Charmeur? (Florencio uit de moederlijn van Zhivago/Zuidenwind)
Tango dekt in 2012 toch niet?
Tooske schreef:Ze is zelf wel heel erg sterk hoor van achter.
Maar Houston is ook een optie of gaf die geen vervelende paarden?