en qua veel punten kan je nog niet zeggen hoe hij fokt dus je wilt eigenlijk vergroten.. maar weet niet of hij dat doet
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

essiesilly schreef:ben het idd ook een beetje met s01... eens zeker goede hengst, ben er ook heeelemaal weg van maar je wilde juist meer bloed.. ik gebruik hem waarschijnlijk op mijn lauries merrie om juist meer body toe te voegen
en qua veel punten kan je nog niet zeggen hoe hij fokt dus je wilt eigenlijk vergroten.. maar weet niet of hij dat doet

essiesilly schreef:ja ik ook... zeker!!! maar dat wil niet zeggen dat ie op iedere merrie past en hetgeen wat de ts wil verbeteren... zoals ik al zei, hij geeft body , dat is wat ik zeker wil op mijn volbloed maar de ts wil juist een wat ranker type
essiesilly schreef:ja je zou kunnen kijken naar BIJV. lauries in de 2e generatie, dat is zo prachtig bloed, zijn sterk van achter en geweeeldige karakters, mooie modellen maarr idd wel zoals een volbloed wat neerwaarts gebouwd.
in de 2e generatie zou het heel veel kunnen toe voegen..
ze heeft ook al aangegeven dat ze lauries of een nakomeling daarvan overweegt, vandaar dat ik aanneem dat ze zeker geinteresseerd is in volbloed
Dakario schreef:met uphill moet je zeker grote merrie hebben. bij ons op stal staat een nakomeling van uphill en dat is een D-pony geworden. hij had E-pony als moeder.
essiesilly schreef:hahaha ja echt he!!! maar je hebt gelijk, ik vind hem ook super gaaf maar ja omdat wij hem gaaf vinden wil nog niet zeggen dat ie op iedere merrie past, een belangrijk punt voor de ts was het veredelen... en zoals ik al zei voegt hij body toe, dat is nou net wat zij niet MEER wil
de verdere punten kan een lauries nakomeling zeker verbeteren
)Suzanne F. schreef:Niet echt origineel maar Vivaldi zou ik een veel betere keus vinden dan Zizi Top.
En Wynton vind ik ook niet gek. Zeer mooi bloed en je fokt verderop een keer terug op Rubinstein I.
Suzanne F. schreef:Ik ken alleen maar erg sjieke Wyntons met genoeg maat en ras. Iets beknopt in de voorhand maar wel voldoende ontwikkeld. Deze merrie kan dat prima hebben naar mijn mening.